نرم افزار حسابداري دارالترجمه "رسا" نرم افزار حسابداري دارالترجمه "رسا"

نسخه دوم نرم افزار رسا
آماده نصب برای مشتریان گرامی

نصب نسخه آزمایشی 20 روزه به صورت کاملا رایگان

70درصد تخفیف برای مشتریان قدیمی




سامانه حسابداري دارالترجمه "رسا":


این سامانه با استفاده از فرم های اطلاعاتی مختلف کلیه فرایندهای مالی موجود در دارالترجمه ها را با کاربری آسان فراهم می کند.
این نرم افزار حدود 33 خدمت مختلف و مطمین به کاربران ارائه می دهد و قابل استفاده در دارالترجمهای رسمی و غیر رسمی می باشد.
مشتریان محترم با استفاده از این نرم افزار می توانند: برای مشتریان و مترجمان فاکتور ترجمه چاپ کنند. درامدهای حاصل از ترجمه ها را مدیریت و ارزیابی کنند. با درالترجمه های همکار و مترجمان مختلف کار کنند. حقوق مترجمان رابراساس ترجمه های انجام شده پرداخت کنند. برای صندوق تراکنش های مختلف تعریف کرده و ثبت نمایند و ده ها خدمت دیگر که در این نرم افزار گنجانده شده است.

************************************************************

سفارش محصول

سفارش نرم افزا رسا برای مشتریان گرامی مطابق مراحل ذیل انجام پذیر است:

1- مشخص کردن نیاز ها توسط مشتری و مطالعه امکانات کلی نرم افزار رسا از روی اطلاعات همین سایت
2- برقراری تماس با شماره تماس معرفی شده در سایت برای مشاوره و مشخص کردن زمان برای نصب
3- نصب نرم افزار نسخه 20 روزه به صورت رایگان ، برای اشنایی و اطمینان مشتریان گرامی از کاربردی بودن نرم افزار
4- بعداز20 روز آشنایی مشتریان و کار با نرم افزار در صورت پذیرش مشتری، عقد قرارداد و تسویه حساب.
- در صورت عدم تمایل مشتری برای ادامه استفاده از نرم افزار حذف آن از سیستم مشتری که البته هیچ هزینه ای از مشتری دریافت نخواهد شد.


************************************************************ ************************************************************

پشتيباني نرم افزار
- يكسال گارانتي محصول و پشتيباني رايگان
- درصورت نیازو بنابه درخواست مشتری تمدید سالیانه پشتیبانی با توافق طرفین
- اطمينان مشتري از عملياتي بودن و استفاده هميشگي و مطمئن از نرم افزار
- رفع باگ ها و خطاهاي احتمالي نرم افزار در كمترين زمان
- آموزش و پاسخ به سوالات كاربران در هر زمان دلخواه
- ارتقاي نرم افزار به نسخه هاي جديدتر با هزينه معقول
- مشاوره و انجام تغييرات مشتريان گرامی بعد از كارشناسي هاي لازم
- و ...

************************************************************

مشخصات نرم افزار

MultiUser,MultiClient,Client/Server Application
Windows xp/7 Desktop Application
C# Programing Language
Sql Server2008 DataBase

************************************************************

برخی امکانات موجود در این نرم افزار به صورت خلاصه به شرح ذیل می باشد:

- مشتري:
امكان تعريف گروه مشتري و مشتري جديد
امكان جستجوي مشخصات گروه هاي مشتريان و ويرايش اطلاعات مشتريان و گروه هاي آن ها
امكان ثبت اسناد دريافتي از مشتري به همراه محاسبه هزينه هاي ترجمه، خدمات، تاييدات، نسخه اضافي، فوريت، ساير هزينه ها و ...
امكان ثبت فاكتور مشتري براي اسناد دريافتي
امكان ابطال و بازپرداخت وجه به مشتري در صورت عودت اسناد
امکان ویرایش کلیه جزئیات فاکتور تا قبل از ابطال یا تسویه فاکتور
امکان ثبت انواع پرداخت یا دریافت های مشتری به ازای هر فاکتور تا قبل از ابطال یا تسویه فاکتور
جستجوي فاكتورهاي مشتري براساس وضعيت تسويه، مشخصات مشتري، شماره فاكتور و ... و مشاهده آن ها
بايگاني فايل هاي اسناد دريافتي و ترجمه هاي انجام شده براساس فاكتور و اسناد ثبت شده از مشتريان
- مترجم:
امكان تعريف گروه مترجمي و مترجم جديد
امكان جستجوي مشخصات گروه هاي مترجمي و مترجمان و ويرايش اطلاعات آن ها
واگذاري و ثبت اسناد ترجمه به مترجمان و محاسبه هزينه ترجمه براي مترجمان براساس تعرفه مربوط به آن ها
جستجوي فاكتورهاي مترجمان براساس وضعيت تسويه، مشخصات مترجم، شماره فاكتور و ... و مشاهده آن ها
امکان تسویه و پرداخت هزینه ترجمه به مترجمان در هر زمان دلخواه
- تعرفه ها و اسناد:
امكان تعريف تعرفه و خدمات براساس نوع سند و زبان ترجمه براي مشتريان و مترجمان
امكان ويرايش و تغییر تعرفه هاي ترجمه و خدمات در هر زمان دلخواه
امکان تعریف و ویرایش زبان های ترجمه
امکان تعریف و ویرایش انواع اسناد مورد نیاز
- صندوق:
امکان ثبت ورود و خروج از صندوق برای تراکنش های مختلف از قبیل هزینه های جاری دارالترجمه و ...
امکان تعریف و ویرایش سرفصل های مختلف صندوق
جستجو و مشاهده گردش مالی صندوق و ورودی و خروجی صندوق براساس سرفصل های مختلف و زمان دلخواه
- گزارشات:
چاپ گردش مالی صندوق براساس نوع سرفصل و تاریخ
چاپ فاکتورهای مشتریان و مترجمان در هر زمان
چاپ تعرفه های ترجمه و خدمات تعریف شده در سیستم
- كاربران، دسترسي و تنظیمات:
امکان تعریف کاربران مختلف با دسترسی های مختلف به بخش های مختلف نرم افزار
امکان ایجاد پشتیبان از اطلاعات و بازگردانی فایل پشتیبان در زمان دلخواه



به عنوان نمونه فرم ثبت دریافت ترجمه مشتری(شامل مشخصات مشتری، اسناد ترجمه، پرداختی های مشتری و ...)، رسيد چاپي مشتري و مترجم و گزارش چاپي صندوق در نسخه v2.1 در ذیل نمایش داده شده است:

Img























Img























Img























Img




































Img




































Img





















************************************************************

ویرایش اول از نسخه دوم نرم افزار رسا V2.1


نسخه دوم نرم افزار رسا با امکانات تکمیلی و رفع نواقص نسخه اول از تیرماه 1396 آماده نصب برای مشتریان گرامی می باشد.
برخی از این امکانات به شرح ذیل اند:

- امکان تعریف انواع کارت های بانکی
- امکان ثبت تعداد هریک از تاییدات با تعداد آن به صورت مستقل
- قابلیت تعریف تعرفه سایر زبان ها به صورت درصدی از تعرفه پایه
- امکان تعریف درصد تخفیف ترجمه و خدمات برای مشتریان همکار و نمایش مبلغ تخفیف در رسید مشتری
- امکان تعریف درصدی فوریت ترجمه
- امکان ثبت گردش اطلاعات اسناد در دست ترجمه از زمان دریافت از مشتری تا زمان تحویل به مشتری
- قابلیت ردیابی اسناد در دست ترجمه، دردست بازبینی، اماده تحویل و ...
- امکان تعریف دستمزد مترجم و بازبین به صورت درصدی از مبلغ ترجمه
- امکان تسویه دستمزد مترجم و بازبین
- امکان صدور کدرهگیری به ازای هر سند دریافتی براساس ترکیبی از اطلاعات سند
- امکان تعریف دستمزد ترجمه بصورت درصدی و یا تعرفه مشخص
- امکان تعریف نقش های مختلف کاربران نرم افزار و دسترسی های مشخص برای هر یک
- امکان تعریف هزینه های جانبی ترجمه به صورت دلخواه و تعرفه مشخص
- امکان ویرایش تراکنش های صندوق به همراه ثبت تغییرات انجام شده روی تراکنش ها
- امکان محاسبه و تسویه دستمزد مترجم رسمی براساس درصدی از ترجمه و گزارش گیری از آن
- امکان مشخص کردن رابط برای هر رسید و محاسبه و تسویه دستمزد رابط براساس درصدی از ترجمه و گزارش گیری از آن
- امکان تعریف سال مالی برای هر سال و ذخیره اطلاعات هر سال به صورت جداگانه
- امکان جستجو و گزارش گیری از اسناد و رسیدها با فیلترهای متنوع
- امکان تعریف توضیحات برای هر مشتری و نوع اشنایی مشتری جهت گزارش گیری از مشتریان
- ایجاد گروه بندی برای رسیدها با امکان انتخاب شماره رسیدهای مستقل برای هر گروه
- ایجاد گزارش چاپی برای هررسید جهت تحویل به مترجم
- و ...


************************************************************

ویرایش دوم از نسخه دوم نرم افزار رسا V2.2


ویرایش دوم از نسخه دوم نرم افزار رسا با امکانات تکمیلی از ابتدای مهر ماه 1397 آماده نصب برای مشتریان گرامی می باشد.
برخی از این امکانات به شرح ذیل اند:

- اتصال پنل پیامک اینترنتی به نرم افزار رسا و ارسال پیامک در زمان دریافت رسید، تحویل رسید و یا پیامک گروهی به مشتریان و ...
- افزایش حالت های رسید به 3 حالت: پذیرش، اماده تحویل، تحویل
- ساده سازی و تسریع در فرم دریافت اسناد از مشتری
- امکان اضافه کردن گروهی اسناد و تغییر مقادیر تعداد و ... در جدول اسناد
- ایجاد گروه بندی اسناد جهت انتخاب راحتتر
- افزایش فیلدهای لازم در گزارش مترجم(فیلدهای: تعداد و نام صاحب سند و اسپل)
- افزایش قابلیت عملیات مدیر شامل برگشت از تحویل رسیدهای انتخابی و حذف رسیدهای دلخواه کاربر به صورت کامل
- قرارگیری مقدار پیش فرض برای درصد نسخه اضافه
- ایجاد مکانیزم وابستگی تاییدات به هم و وابستگی تعداد تاییدات به تعداد ترجمه
- اصلاح جستجوی تعرفه به صورت 6 سطحی
- افزایش ستون گروه مشابه در تعرفه برای هر گروه از مشتریان
- مدیریت ساده تر تعرفه ها با فایل اکسل و ...
- ملاحظه روزهای لازم برای تایید خارجه علاوه بر تایید دادگستری در پیشنهاد زمان تحویل و درنظر نگرفتن رسیدهای ابطالی
- افزایش فیلد کد ملی و ایمیل به مشتری و قرارگیری در فرم های مربوطه
- افزایش قابلیت خروجی به اکسل علاوه بر خروجی csv
- افزایش ستون سایر هزینه به گزارش کلی رسیدهای مشتریان
- امکان جستجوی به صورت بازه برای تاریخ دریافت و تحویل در فرم مدیریت اسناد ترجمه
- اقراردادن Alarm برای رسیدها در منوی اصلی تحویلی امروز، تحویلی فردا، تاریخ گذشته
------
- تغییر تقویم نرم افزار جهت استفاده در win10 و رفع اشکال دو ماهه
- ایجاد پشتیبان برای همه سال ها قابل انتخاب و همچنین پایه
- افزایش امکان قابلیت تعداد روزهای لازم جهت پشتیبان گیری برای کاربر
- نمایش و امکان تغیر سال مالی در فرم ورود
- مدیریت میزان تخفیف ترجمه یا خدمات هنگام تخفیف 100 درصد
- تسریع در جستجوی گزارش رسیدهای صادره مشتریان در فیلتر تاریخ
- امکان ثبت یا ویرایش چند رسید همزمان در فرم های مختلف
- و ...

************************************************************


امکانات در دست اقدام و پیش رو نرم افزار رسا:

- افزودن ماژول مدیریت دستمزد و و چرخه ارجاع اسناد ترجمه به همکاران
- افزودن امکانات حسابداری دوبل به نرم افزار
- توسعه نسخه تحت وب نرم افزار رسا

************************************************************

امکانات پکج های(بسته های) مختلف نرم افزار رسا نسخه 2.1 سال 96

Img






















************************************************************
براي كسب اطلاعات بيشتر یا سفارش محصول با ما تماس حاصل فرماييد.

بازگشت